Veel gestelde vragen

Ruil- en Retourprocedure

Hoe kan ik een artikel ruilen?

U kunt een artikel ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel. Bij ruiling geldt: Het artikel weer inpakken in originele verpakking voorzien van de factuur of een kopie daarvan. Schrijf op de factuur welk artikel of welke maat u wenst te ontvangen en verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retouradres:

Smokeys
Stadsgravenstraat 73
7511 ER Enschede


Wij nemen eenmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor onze rekening.

LET OP: Bij het retour zenden naar smokeysonline.nl zijn de verzendkosten zijn voor rekening van de koper. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen ruiling plaatsvinden.
De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen veertien (14) dagen na aflevering aan Smokeysonline.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de artikelen in de originele verpakking, ongebruikt en voorzien van kaartjes worden geretourneerd. U mag het artikel uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.

U kunt uw retourzending voldoende gefrankeerd sturen naar:

Smokeys
Stadsgravenstraat 73
7511 ER Enschede

LET OP
: Bij het retour zenden naar Smokeysonline.nl zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. Wij crediteren uitsluitend het aankoopbedrag van de artikelen en niet de door u betaalde verzendkosten. De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn. De artikelen moeten voor ons per direct weer verkoopbaar zijn, als wij artikelen opnieuw moeten uitpakken en inpakken omdat deze niet goed verpakt zijn dan brengen wij bij de creditering € 5,00 in mindering op het totaalbedrag!

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Indien u bij ruiling het geld terug wilt ontvangen, ook graag op de factuur vermelden.  Het totaalbedrag verminderd met de kosten die wij hebben moeten maken voor het verzenden van de order wordt dan binnen 30 dagen op uw bank of girorekening teruggestort.

Hebt u betaald per creditcard dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op uw creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.

Let op!! Alleen de bestelde artikelen worden bij retournering vergoed.

Waarom zijn de verzendkosten niet teruggestort?

Het spijt ons, maar de originele verzendkosten van uw bestelling worden niet door ons teruggestort. Mochten wij u een verkeerd of beschadigd artikel hebben gestuurd, maken wij hierop uiteraard een uitzondering.

Jullie hebben het verkeerde bedrag aan mijn vergoed

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via info@smokeysonline.nl.

Bestellen

Hoe weet ik dat mijn bestelling bij Smokeys is aangekomen?

Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via info@smokeysonline.nl.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door een e-mail sturen aan info@smokeysonline.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen:

Smokeys
Stadsgravenstraat 73
7511 ER Enschede

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door een e-mail sturen aan info@smokeysonline.nl. Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het  helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen.

Bezorgen

Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

Cannabiszaden

LET OP: Vanwege de nieuwe opiumwet ( artikel 11a ) verkopen wij een maximum van 5 zaden per klant. Indien u meer besteld en in uw winkelmandje plaatst, zullen wij de eventuele bestelling alsnog annuleren !

De cannabiszaden en andere producten die Smokeys verkoopt zijn in Nederland legaal. Wij vesturen geen zaden en/of andere producten naar landen waar het illegaal is om deze te bezitten of naartoe te sturen. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij je aan om jezelf vooraf goed op de hoogte te stellen van de lokale (import) regel- en wetgeving. Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor enigerlei schade etc. die voortvloeit uit het negeren of verkeerd interpreteren van de lokale (import) regel- en wetgeving.

Inhoud pakket

Er ontbreekt iets aan mijn bestelling

Als er op uw factuur iets staat dat in uw pakket had moeten zitten, maar dit is niet het geval, neemt u dan contact op met onze klantenservice via een mail aan info@smokeysonline.nl. Vermeld alstublieft uw ordernummer en het artikelnummer van het product dat u mist en wij zullen dit voor u onderzoeken. Normaal gesproken kunnen wij het ontbrekende artikel gratis aan u naleveren. Mocht dit niet mogelijk zijn zullen wij het bedrag dat u voor het artikel betaald heeft aan u vergoeden.

Er is een fout gemaakt met mijn bestelling

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen, maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met u op te lossen. Als u een fout in uw bestelling heeft geconstateerd, neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@smokeysonline.nl.

Powered by HNDB Media